Διαφημίσεις

Google
 

Από τη νέα Διεύθυνση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

Διακήρυξη αρχών

Βαρύγδουπος τίτλος για κάτι που μου φάνηκε όμως αναγκαίο: διαπίστωσα ότι περιφερόμενος σε διάφορα ιστολόγια για πρώτη φορά, μου έπαιρνε ώρα να καταλάβω αν το περιεχόμενό τους μ' ενδιαφέρει.

Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know
Should I stay or should I go?

που λένε κι οι Clash.

Για να σ' αγαπήσω φίλε ιστολόγε, δώσε μου να καταλάβω τι καπνό φουμάρεις με το που μπαίνω στο ιστολόγιό σου. Βάλε σε περίοπτη θέση ένα σύνδεσμο που να οδηγεί σε μια περιγραφούλα του τι είσαι, τι σ' αρέσει, με τι ασχολείσαι. Το profile στον blogger το βρίσκω λίγο κρυόκωλο. Και δεν έχω απαίτηση να μου πεις τον αριθμό του τηλεφώνου σου ή τι εσώρουχα φοράς. Αλλά τούτο: με τι ασχολείται το ιστολόγιό σου και πως θα ήθελες να συμπεριφέρονται οι επισκέπτες σου. Π.χ. γουστάρεις σχόλια ή τα βαριέσαι. Απαντάς ή δεν απαντάς; Κτλ

Επειδή λοιπόν υπάρχει το αξεπέραστο δόγμα "Eat your own dog food", voila η διακήρυξη των αρχών του μπλόγκ.

Α. Ποιος είμαι.

Βασικά να μη σε νοιάζει. Δεν θέλω ανακατέματα με την προσωπική μου ζωή, την οποία προσπαθώ επιμελώς να αφήνω εκτός ιστολογίου. Εδώ είμαι μόνο για να λέω κάποια πράγματα κι αν σε ενδιαφέρουν καλώς, αλλιώς πέτα με στα σκουπίδια, αλλά μην αρχίζεις τις κατινιές να μάθεις από γνωστό γνωστού του φίλου του συμμαθητή κτλ

Β. Γιατί ιστολογώ

Μ' αρέσει το γράψιμο. Δεν έχω άλλες διεξέδους πέραν αυτής και των τετραδίων που αράχνιασαν πια σπίτι μου.
Δεν αντιμετωπίζω το ιστολόγιο εικαστικά ή κινηματογραφικά ή ή ή...
Η βασική μου επιδίωξη είναι ο λόγος. Μην ψάχνεις λοιπόν εδώ για βίντεο, τραγουδάκια ή ωραίες εικόνες. Εικόνες υπάρχουν μόνο στο βαθμό που υπηρετούν το κείμενο σαν σχόλια.

Γ. Για ποια θέματα ιστολογώ.

Τα ενδιαφέροντά μου αφορούν πρωτίστως βιβλία που έχω διαβάσει ή θάθελα να είχα διαβάσει ή γράψει. Επίσης ιστορίες από τη ζωή ή από κεφάλι μου. Επίσης ποιητικές αυτόχθονες ή εισαγώμενες. Μεταφραστικές απόπειρες. Και κείμενα καθαρά για την ψυχαγωγία μου (κι ελπίζω σου).
Δεν ασχολούμαι με σχολιασμό της επικαιρότητας, ούτε με καλλιτεχνικά δρώμενα. Δεν γράφω για αθλητικά ή πολιτική. Δεν κάνω "κοινωνικές καταγγελίες". Όχι πως τα θεωρώ επιλήψιμα αυτά. Αλλά άλλοι τα κάνουν καλύτερα και με περισσότερη ζέση απ' ότι εγώ.
Επειδή έχω μια σχετική τεχνική κατάρτιση, που και που ιστολογώ για θέματα που έχουν σχέση με το ιντερνετ αλλά πάντα σε χιουμοριστική βάση.
Όσον αφορά το ύφος που προτιμώ θα το συνόψιζα στα εξής:
Προτιμώ τους υπαινιγμούς από τις ρητές αναφορές
τις ενδείξεις από τις υποδείξεις
τους ψιθύρους από τις κραυγές.
Ως προς την ορθογραφία, γράφω γραμματική Τριανταφυλλίδη όσο τη θυμάμαι. Που και που παρεκλίνω και προς τη γλώσσα του Κοραή. Οι αποκλείσεις προς νεώτερα σχήματα οφείλωνται αποκλειστικά στους spelling checkers.
Παραθέτω επίσης και κείμενα στα αγγλικά (που γνωρίζω) ή λιγώτερο στα γαλλικά, που δεν γνωρίζω.


Δ. Η περσόνα μου
Τη λέξη "χαρτοπόντικας" την διάβασα πρώτη φορά στον Καζαντζάκη. Νομίζω έτσι τον αποκαλούσε ο Ζορμπάς γιατί περνούσε τη ζωή του ανάμεσα στα χαρτιά κι όχι στο φως του ήλιου. Ταιριάζει με τη θεματολογία μου αλλά την επέλεξα τυχαία.

Ε. Σχόλια

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα, ελεύθερα, και προσπαθώ να τα απαντώ. Δεν μου αρέσουν οι τσακωμοί δίκαιοι ή άδικοι. Δεν μου αρέσει η χυδαία γλώσσα (που φοριέται πολύ σαν ένδυμα εξεγερμένου) και γι αυτό μην παρεξηγηθείς αν σβήσω σχετικό σχόλιο.

ΣΤ. Blogroll

Εχω χωρίσει τα λινκ μου σε δυό ομάδες. Σ' αυτούς που γνωρίζω προσωπικά και σ' αυτούς που ξέρω από τα γραπτά τους. Το λέω γιατί έτσι απολογούμαι προκαταβολικά για την εύνοια προς τους πρώτους στα αναγνωστικά μου ενδιαφέροντα.
Όχι ότι είναι οι καλύτεροι. Αλλά δεν παντρευόμαστε μόνο όταν η νύφη είναι η Μις Υφήλιος. Κι η Μις Ταμπούρια καλή είναι, αν την αγαπάμε. Δεν ανανεώνω τα λινκ πολύ συχνά λόγω βαρεμάρας, πρωτίστως, κι έλλειψης χρόνου, δευτερευόντως. Είναι κι άλλοι (πάντα θα είναι) που θέλω να συμπεριλάβω αλλά είναι στα προσεχώς.

Ζ. Ποιούς διαβάζω

Καταρχήν τους φίλους, κι ύστερα ότι καλό προλάβει να πάρει το μάτι μου στο μόνιτορ. Δεν είμαι σταθερός στα αναγνωστικά μου καθήκοντα. Πολλές φορές θα προτιμούσα να είχα όλα τα ποστ που μ' ενδιαφέρουν, τυπωμένα και να τα χαζεύω στο κρεββατάκι μου χωρίς να πονάνε τα μάτια μου ή η πλάτη μου.

Η. Η τελευταία αρχή

Όλες οι υπόλοιπες αρχές υπόκεινται στην αίρεση του καπρίτσιου.