Διαφημίσεις

Google
 

Από τη νέα Διεύθυνση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006

Τ' αποτελέσματα του πειράματος!

Χτες δημοσίευσα ένα πειραματικό ποστ με σκοπό να κάνω μια εμπεριστατωμένη επιστημονική ανάλυση της συμπεριφοράς των αναγνωστών των μπλογκ (δηλαδή βασικά των άλλων μπλόγκερς).

Την στιγμή που γράφεται αυτό το ποστ, το πειραματικό ποστ μετρά 11 linkblogs και 96 διαφορετικούς επισκέπτες. (Μεγάλο σουξέ!)

Για να γίνουν κατανοητά τα αποτελέσματα της ανάλυσης που ακολουθεί, θα χρησιμοποιηθούν μια σειρά δείκτες που θα εφαρμοστούν στο πειραματικό ποστ και στο μέχρι τώρα δημοφιλέστερό μου.

Τα στατιστικά κι οι δείκτες συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα:

Μέγεθος/ΔείκτηςΠειραματικό ΠοστΔημοφιλέστερο Ποστ
linkblogs1114
Αριθμός χαρακτήρων ποστ12177
Αριθμός λέξεων ποστ1 (?)347
ΛΑΧ (linkblog/Αριθμ.Χαρακ.ποστ)110,006430
ΛΑΛ (linkblog/Αριθμ.λέξεων. ποστ)110,04034

Είναι προφανές ότι όσο πιο μεγάλοι είναι οι δείκτες ΛΑΧ και ΛΑΛ τόσο δημοφιλέστερο το ποστ.

Ο δείκτης ΛΑΧ του πειραματικού ποστ είναι 1710 φορές μεγαλύτερος του παλαιότερου ποστ.
Αντίστοιχα κι ο δείκτης ΛΑΛ είναι 253 φορές μεγαλύτερος.

Από τα παραπάνω εξάγονται αβίαστα τα ακόλουθα συμπεράσματα

α. Για να έχουν επιτυχία τα ποστ πρέπει να είναι σύντομα.
β. Μάλιστα για να φτάσουν οι δείκτες στα δυσθεώρητα ύψη που έφτασαν, είναι προφανές ότι δεν πρέπει κανείς να λέει πολλά.
γ. Υποπτεύομαι ότι αν ο Παναγιώτης Βρυώνης είχε φτιάξει linkblog για τη σιωπή, θα ήταν το δημοφιλέστερο ποστ ever.
Μάλιστα, αν θέλετε να αυξήσετε την δημοφιλία του μπλογκ σας, μην λέτε τίποτα! Είναι η καλύτερη συμβουλή.

Υπάρχει ένα ακόμα άλυτο πρόβλημα που δεν αφήνει την παραπάνω επιστημονική δημοσίευση να βάλει υποψηφιότητα για Νόμπελ: τι γίνεται στην περίπτωση που χρησιμοποιείς πολλά λόγια αλλά δεν λες τίποτα...