Διαφημίσεις

Google
 

Από τη νέα Διεύθυνση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Ο Blogger και το τζίνι


Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένας φτωχός blogger που όλο κι όλο του το βιος ήταν ένας λογαριασμός στο blogspot.com και μ' αυτό προσπαθούσε να ζήσει.

Αλλά τι να σου κάνει ένας λογαριασμός! Τα templates ήταν λίγα και δύσκολα και μοιάζαν μ' όλου του κόσμου κι έτσι δυσκολευόταν να ξεχωρίσει. Και δεν καταλάβαινε γρι απο HTML, XHTML, CSS και Javascript για να μπορεί να δημιουργήσει κάτι μόνος του.

Και περνούσαν οι μέρες μες την αισθητική φτώχεια και την ανέχεια επισκεψιμότητας.

Ένα βράδυ ο καλός μας blogger αποφάσισε να αφήσει τον υπολογιστή και να πάει μια βόλτα για τσιγάρο. Στο δρόμο που περπατούσε, σκόνταψε σε κάτι που έβγαλε μεταλλικό ήχο. "Κονσερβοκούτι" σκέφτηκε κι έκανε να φύγει όταν το μάτι του έπιασε μια λάμψη. Γύρισε και στα ψαχουλευτά αναζήτησε το μεταλλικό αντικείμενο το οποίο δεν άργησε να βρει, κι έσπευσε κάτω από μια κολώνα με φως για να το εξετάσει.

"Τι παράξενο αντικείμενο", σκέφτηκε. Έμοιαζε λίγο με φακό και λίγο με κινητό μόνο που είχε ένα μόνο πλήκτρο. Το έφερε κοντά στα μάτια του και είδε ότι το πλήκτρο έγραφε: "Rub to Download"!

"Τι μυστήριο", σκέφτηκε ο blogger, κι έτριψε δίσπιστα το κουμπί.

Αμέσως μια οθόνη φωτίστηκε κι ένα μύνημα άρχισε να αναβοσβήνει:"I will be with you shortly".

ενώ ένας μετρητής έγραφε πόσα ... κιλά μεταδίδονταν.

Απορημένος όπως ήταν ο blogger, δεν πήρε είδηση ότι μπροστά του άρχισε να υλοποιείται σιγά σιγά μια γιγάντια αντρική φιγούρα ντυμένη σαν τον Μπιν Λάντεν.

"You called me Master?", είπε όταν σχηματίστηκε πλήρως, και ο blogger παραλίγο να πάθει συγκοπή από την τρομάρα του.

-Ποι -ποι -ός εί-είσαι, κατόρθωσε να ψελλίσει τέλος.

-Είμαι το 3Gίνι, φυσικά!

-Το πιό;

-Το 3Gίνι! Δεν έχεις ακούσει ποτέ για τζίνια;

-Πως! Και γι Άγιους Βασίληδες είχα ακούσει αλλά ακόμα περιμένω δώρο.

-Τι περιμένεις από γκιαούρηδες Χριστιανούς, είπε το 3Gίνι. Εμείς όμως τις ευχές που υποσχόμαστε, τις πραγματοποιούμε! Είμαι 3rd Generation τζινι, 3Gίνι. Αλλάχ, ΑκΜπάρ!

Ο blogger νόμιζε ότι πρόκειτο για κάποιο διαφημιστικό κόλπο ή για μια εκπομπή τύπου Candid Camera κι αποφάσισε να το διασκεδάσει λίγο δείχνοντας ότι πιστεύει το τζίνι, με σκοπό να του κάνει τη ζωή δύσκολη αργότερα.

-Υποθέτω ότι δικαιούμαι κάποιες ευχές, είπε με πονηρό γελάκι.

-Ο αφέντης είναι πανέξυπνος, είπε το τζίνι και το πρόσωπό του έλαμψε. Τρεις για την ακρίβεια.

-Λοιπόν, για να δούμε, 3Gινι! Μερικές διευκρινιστικές ερωτήσεις, γιατί δεν πρόλαβα να διαβάσω τα FAQ για τα τζίνια.

-Παρακαλώ.

-Μπορώ να ζητήσω ότι θέλω; Απολύτως οτιδήποτε;

-Ναι, πλην του να σταματήσω το χρόνο και να σε κάνω αθάνατο. Αυτά είναι για την επόμενη version.

-Πολύ καλά λοιπόν, είπες οτιδήποτε κι ο λόγος σου είναι δεσμευτικός! Θέλω να έχω, όχι τρεις, αλλά άπειρες ευχές!

Το 3Gίνι τον κοίταξε με χαμόγελο αρχικά, νομίζοντας ότι αστειεύεται. Όταν κατάλαβε πως όχι, άρχισε να βρίζει στα αραβικά. Κατάλαβε πως την είχε πατήσει.

"Αμα ζητήσω εγώ να με ξαναστείλουν Ελλάδα, να μου τρυπήσεις τη μύτη", σκέφτηκε. "Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ άκμασε η σοφιστεία!"

-Πάσο, λοιπόν. Έχεις όσες ευχές θες.

-Ξεκινάμε. Ξέρεις τζίνι, έχω ένα μπλογκάκι που δεν μπορώ να το σουλουπώσω. Μπορείς να μου το κάνεις αληθινό παλάτι;

-Φαιδρά απλό, είπε περιφρονητικά το τζίνι. Δεν έχεις παρά να βάλεις στο google "Free blogger templates" κι έπειτα να διαλέξεις πιο σ' αρέσει πιο πολύ.

Έλαμψε το μάτι του blogger! Τόσο απλό και δεν τόχε σκεφτεί.

-Θέλω να μπορώ να γράφω τα κείμενά μου τοπικά στο pc, να τα μορφοποιώ και να τα ποστάρω χωρίς να χρειάζεται να μπαίνω από τον web editor του blogspot.

-"Αχ, γι αυτό με ξύπνησες;" είπε δυσανασχετόντας το τζίνι.

Καταρχήν έχεις το plugin για το word που σου συνιστά και το blogspot:

http://buzz.blogger.com/bloggerforword.html

κι έπειτα πληθώρα εργαλείων όπως το Qumana (όπου και συντάσσεται το παρόν) και που μπορείς να κατεβάσεις τσάμπα από: http://www.qumana.com/

Ο blogger δεν πίστευε στ' αυτιά του. Κι η όρεξή του μεγάλωνε.

-Ξέρεις, πάντα μου δημιουργούσε πρόβλημα να πηγαίνω από blog σε blog για να δω τι έχουν δημοσιεύσει οι αγαπημένοι μου blogger. Θέλω βλέπεις να τους κάνω κανένα σχόλιο που και που, μπας και δεήσουν και μου κάνουν κι αυτοί...

-Κατέβασε τον FeedReader από το http://www.feedreader.com, είπε.

-Και τι θα κάνει αυτός; Σχόλια;

-Οχι ρε παιδί μου. Θα του περάσεις τις διευθύνσεις των blogs που σ' αρέσουν κι αυτό θα μαζεύει ότι καινούργιο υπάρχει και θα στο φέρνει στο PC σου, χωρίς να κουράζεσαι.

Το πρόσωπο του φίλου μας φωτίστηκε.

-Και, ξέρεις, συνέχισε όλο και πιο ενθουσιασμένος, το να βάζω links στο blog μου είναι πολύ σπασαρχίδικη δουλειά. Μήπως...

To 3Gίνι έδειχνε τώρα αποκαρδιωμένο.

-Για αξιοπρεπή blogrolls, είπε, http://blogrolling.com/

-Και δε μου λες, πως θα ξέρω ποιος έχει κάνει link στο δικό μου blog!

Το τζίνι άναψε τσιγάρο.

- http://www.technorati.com, είπε

-Κι αν θέλω να μπορούν οι επισκέπτες μου να μιλάνε μαζύ μου με chat σε πραγματικό χρόνο στο blog μου;

-Το τζίνι έκανε δακτυλίδια καπνού. "Δύσκολοι καιροί για 'τζίνια' σαν και τούτο", σκέφτηκε και μετά είπε με κουρασμένη φωνή : http://cbox.ws.

Ο blogger έπλεε σε πελάγη ευτυχίας. Τον συνεπήρε ένας ενθουσιασμός να δοκιμάσει τα δώρα του τζινιού κι άρχισε να τρέχει προς το σπίτι του.

-Εεεε, του φώναξε το 3Gίνι. Με μένα τι θα γίνει.

Ο blogger κοντοστάθηκε,σκέφτηκε λίγο και μετά πήρε ύφος αυστηρό και διέταξε:

-Τζίνι, απο δώ και μπρος θα μπαίνεις συνέχεια στο blog μου και θα μ΄ εκθειάζεις!

-Α, όχι εξεράγη το τζίνι, αυτό δεν το μπορώ.

-Και γιατί παρακαλώ; Δικαιούμαι άπειρες ευχές.

-Ναι, εκτός από δύο. Κι αυτή είναι μια απο τις δύο. Δεν μπορώ να σε κάνω αθάνατο! Μόνο το γραψιμό σου θα μπορούσε να σε κάνει. Αλλά παραμύθια θα λέμε τώρα;

Disclaimer

Τα προϊόντα κι οι υπηρεσίες που προτεινονται στο παραμύθι είναι του τζινιού κι ο συγγραφέας δεν φέρει καμία ευθύνη αν δεν δουλεύουν. Επίσης δηλώνει ρητά ότι δεν παίρνει προμήθεια από τις εν λόγω εταιρείες, ούτε ισχυρίζεται ότι είναι καλύτερες (ή χειρότερες) από τις άλλες.