Διαφημίσεις

Google
 

Από τη νέα Διεύθυνση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Τα email που αξίζουν το βάρος τους σε χρήμα

Έλαβα σήμερα από διάφορες πηγές ένα μήνημα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο που έλεγε ότι αν το προωθήσω η Microsoft θα με πληρώσει καφτά λεφτά!

Το μήνυμα ήταν το ακόλουθο:


Η επιστολή αυτή έρχεται από μία Γερμανίδα Νομικό - Δικηγόρο, φίλη μου, και
φαίνεται ενδιαφέρουσα.
Αν αυτή επιμένει ότι το σύστημα λειτουργεί, τότε λειτουργεί.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να χαθεί τίποτε!

Μου είπε τα παρακάτω:
«εγώ είμαι δικηγόρος και γνωρίζω το νόμο. Αυτό είναι πραγματικότητα. Μη
γελιέστε, AOL και INTEL κρατάνε τις υποσχέσεις τους με το φόβο να μην τους
πάνε στα Δικαστήρια και χάσουν εκατομμύρια!!! Όπως έκανε πρόσφατα η PEPSI
KOLA με την GENERAL ELECTRIC.

Αγαπητοί φίλοι μη θεωρείστε αυτό σαν ένα χαζό αστείο. Ο BILL GATES
φτιάχνει την περιουσία του.
Αν σ’ αυτό δεν αντιδράσετε μπορεί αργότερα να μετανιώσετε.

Τα WINDOWS ακόμη είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιείται πιο συχνά. Οι
MICROSOFT και AOL πειραματίζονται με τη βοήθεια αυτού του email-κειμένου.
Αν αυτή την επιστολή την στείλετε στους φίλους σας, η MICROSOFT θα
μπορέσει να ακολουθήσει τα ίχνη της δύο εβδομάδες.
Κάθε ατόμου στο οποίο θα σταλεί αυτή η ειδοποίηση η MICROSOFT πληρώνει 245
$. Για κάθε άτομο στο οποίο στείλατε και το οποίο έστειλε την επιστολή
παραπέρα, σας πληρώνει 243 $. Για το τρίτο άτομο στη σειρά η MICROSOFT σας
πληρώνει 241 $. Μετά από δύο εβδομάδες θα σας ζητηθεί από την MICROSOFT με
αίτηση, βεβαίωση με την διεύθυνσή σας για να σας στείλουν επιταγή.

Εγώ αυτό το έλαβα σαν απάτη, αλλά δύο εβδομάδες μετά, αφού ασχολήθηκα και
έστειλα τις επιστολές, η MICROSOFT μου ζήτησε την διεύθυνσή μου και έλαβα
επιταγή ύψους 24.800 ?. Εσείς πρέπει να απαντήσετε σ’ αυτό, πριν τελειώσει
αυτό το τεστ. Αν κάποιος από εσάς έχει τη δυνατότητα πρέπει να την
χρησιμοποιήσει.
Για τον BILL GATES αυτά είναι έξοδα για μία υποψηφιότητα. Παρακαλώ στείλτε
αυτή την επιστολή σε όσο περισσότερα άτομα μπορείτε. Θα έπρεπε να λάβετε
το λιγότερο 10.000 $. Εγώ δεν θα έστελνα αυτή την επιστολή παραπέρα αν δεν
είχα κέρδος!

Μία γνωστή του πατέρα μου, που τελευταία μετακόμισε εδώ, μου έδειξε, την
τελευταία φορά που την επισκέφθηκα, την επιταγή της. Το ύψος έφτανε τα
4.324,44 $. Η θεία ενός καλού μου φίλου, η οποία εργάζεται στην INTEL, για
την αποστολή αυτής της επιστολής σε άλλους, έλαβε επιταγή ύψους 4543,23 $.

Οι AOL και INTEL για να επιβεβαιώσουν ότι το πρόγραμμα τους είναι το πιο
συχνά χρησιμοποιημένο πρόγραμμα εφαρμόζουν αυτό το τεστ.»

Αφού μετέφρασα την επιστολή και σας την έστειλα, ελπίζω ότι και εσείς θα
την προωθήσετε σε άλλους και πιστεύω ότι δεν είναι ένα ανάλατο αστείο!!!

Εγώ δοκίμασα, δοκιμάστε και εσείς τώρα.!!!

Εσείς δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτε. Απλά πατήστε ΠΡΟΩΘΗΣΗ ( FORWARD )

Χαιρετισμούς

M. Jovanovic

Πόσο ζυγίζει ένα email; 0 γραμμάρια. Έτσι κι εσείς θα πάρετε 0 γραμμάρια χρυσού.

Το παραπάνω μήνυμα ανήκει στην κλασσική κατηγορία των λεγόμενων chain mails. Η ‘πρωτοτυπία του’ είναι ότι μεταφράστηκε στα ελληνικά.

Αλλά μη μασάτε. Μια μικρή αναζήτηση στο google με την λέξη hoax (=απάτη) και μερικές λέξεις κλειδιά από το μήνυμα θα σας φέρει σε sites που διαφωτίζουν το πράγμα.

Π.χ. δείτε εδώ http://www.doshelp.com/scams-fraud/Microsoft_and_AOL_Hoax.htm για να δείτε την πηγή της έμπνευσης του μηνύματος

Κι εδώ για να δείτε ολόκληρη … εγκυκλοπαίδεια με τέτοια: http://hoaxbusters.ciac.org/

Το μόνο που καταφέρνετε σπέρνοντας αυτά τα μηνύματα είναι να κάνετε τα brand names αυτών που αναφέρονται ακόμα πιο γνωστά και τις τσέπες τους πιο γεμάτες.